NIESSA CATALYST

NIESSA CATALYST

Friday, March 8, 2013

Catalyst Minyak Kelapa Dara (VCO) Kebaikan kepada Ibu Mengandung & Bayi

 
VCO sebagai pelembab kulit secara semula jadi ..
Bagus juga untuk ibu mengandung..
Bagus juga utk kulit baby ..
(^_^) ~ ♥
 
Minyak Kelapa Dara (VCO) adalah baik sekiranya disapukan ke kulit..ia bertindak sebagai pelembab kulit secara semulajadi. Ianya adalah jauh lebih baik daripada Krim pelembab yang terdapat dipasaran yang mengandungi kimia yang dibenarkan ini kerana Minyak Kelapa Dara (VCO) akan diserap ke dalam kulit, tanpa sebarang kesan sampingan.

sekiranya disapukan ke wajah, ia membantu mengelakan kulit menjadi kering & mengelupas...dan juga membantu MELAMBATKAN PROSES PENUAAN..

Bagi WANITA MENGANDUNG.. sekiranya disapu dibahagian Perut akan membantu
mengurangkan / menghilangkan kesan Strechmark. boleh juga disapu selepas bersalin untuk menghilangkan semua parut yang ada disamping boleh juga dijadikan sebagai minyak untuk berurut semasa dalam pantang..

Bagi KANAK-KANAK/BAYI boleh dijadikan sebagai pelembap agar kulit bayi lebih lembut dan halus.. boleh juga disapu semasa membuat urutan bayi.. Bagi kanak-kanak eczema VCO amat berkesan mengurangkan kekeringan dan kegatalan kulit.. Ianya juga dapat menghilangkan parut eczema disamping membantu merawatnya..

BANYAKKAN KHASIAT DAN KEBAIKAN MINYAK KELAPA DARA NIE.. JADI SETIAP RUMAH HARUS MENDAPATKANNYA UNTUK KEGUNAAN SEISI KELUARGA.. DENGAN HANYA RM39.90 SEBOTOL PELBAGAI KEGUNAAN DAN KHASIAT DIPEROLEHI..
 
 
 
 
Berminat?.. boleh direct contact saya;
call @ sms / whatsup : 017-5262106

No comments:

Post a Comment