NIESSA CATALYST

NIESSA CATALYST

Tuesday, February 15, 2011

Catalyst Natural Fibre Drink ~ tak ruGi kalau cuba ;)


Alhamdulillah setakat nie ramai penggunakan mengungkapkan kata2 positive ketika dan selepas menggunakan produk Catalyst especially VCO dan Collagen. Antara kata2 positive daripada pengguna adalah badan terasa ringan dan kulit dah kurang berminyak. (^_^)

Catalyst Natural Fibre Drink adalah rumusan terbaru untuk membantu kesihatan sistem penghadaman. Garam tisu biokimia yang terdapat dalam Catalyst Natural Fibre Drink bertindak khusus membantu memerangkap gula berlebihan dan dengan itu menurunkan kadar kandungan gula dalam kencing dan darah (sekali gus merawat masalah kencing manis) dan mengikat lemak-lemak dari dalam perut, melancarkan peredaran darah dalam badan serta menyihatkan dan menguatkan jantung. Maka untuk melancarkan sistem penghadaman bolehla menggunakan produk ini.

Saya sendiri menggunakan produk ini. Bukan sengaja nak buat cerita tapi hari ketiga saya menggunakan produk ini, saya minum pada waktu pagi sebelum pergi kerja dan apa yang berlaku sehingga jam 12.30tgh hari saya tidak merasa lapar pun. Untuk mengetahuan rakan-rakan saya adalah pengamal heavy breakfast dari kecil lagi. Unik kan.. So, mungkin ini juga salah satu kebaikan bagi pengguna Fibre Drink ini dan sehingga kini sistem penghadaman saya masih juga lancar.

So, tak salah kan kalau kita cuba untuk kepentingan kesihatan diri kita. :)


Catalyst Natural Fibre Drink yang sudah dibancuh dengan air suam2 kuku.

Setiap Unit = 15 sachets
RM59.90 (Sem. Malaysia)
RM64.90 (Sabah & Sarawak)

Rakan - rakan yang berminat boleh membuat tempahan pada saya, melalui :
Call atau SMS : 017 - 5262106, atau
Emel : niessa_suboh@yahoo.com, atau

boleh tinggal no hp di post comment dan saya akan menghubungi rakan - rakan.

thanks..

No comments:

Post a Comment