NIESSA CATALYST

NIESSA CATALYST

Sunday, February 13, 2011

Info Catalyst Nutraceutical Product's

Sedikit info pada rakan-rakan..

Product Catalyst Nutraceutical adalah tertakluk di bawah Food Act 1983 and Food Regulations 1985. Didepan kotak sudah tertera food supplements. Untuk makluman, komposisi bahan yang digunakan adalah 100% PURE VIRGIN COCONUT OIL which is stated clearly. Komposisi bahan lain tiada kerana mmg kami gunakan virgin coconut oil yang halal. Harap maklum.

Side effect atau lebih tepat dikatakan kesan penggunaan virgin coconut oil adalah bergantung kepada tubuh badan pengguna tersebut di mana its varies from one person to another. The common symptom adalah : Mengantuk, kerap kencing, rasa letih yang mana bersifat sementara. It is part of detoxification activities.

Rakan - rakan boleh menghubungi saya dan talian Hotline syarikat jika ada apa2 masalah. Pihak saya dan syarikat tidak mempunyai sebarang masalah bagi memulangkan pembayaran rakan - rakan sekiranya masih ragu2 terhadap produk ini.

P.s : Produk kesihatan RADIX, DCL yang mempunyai campuran herba juga dibawah akta makanan. Untuk makluman cik, tiada juga KKM. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment